Hari no 1

Assalamualaikum pembuka bicara.. che waahh.. hahah.. aku ade mase lbeh kurang setengah jam lagi sblom aku msok bares roll coll mlm ni.. igt nk tdo td.. tp x boleh lelap sebab saket pale.. fuhh PT (physical terning) pg bolh tahan jgak la.. mmg la ktorg jog x jauh.. seb bek la membe blakang aku ni support mse lari.. trime kaseh membe blakang.. hehe.. tp bile trainer aku stop then sroh kitorg bares kat padang basketball tuhh aku da cuak aahh?? sbb ape..?? sbb padang 2 bnyk semalu.. fuhh bise der kene daun semalu tuhh.. nak2 plak time crawl.. mmg terbek ahh... k, mule2 kene lari, lari dan lari.. penat jgk lahh.. then kene guling.. adoi.. da lame x buat, mcm ni la jd nye.. sampai nk termuntah muntah... uwek2 la.. ishk.. seb bek aku x muntah.. uwek2 je lebih.. hahah.. time crawl pulak, die da bg distance.. die lpaskn group by group.. sempot eden.. bgun2, tgn aku ni rse bise semacam.. igtkn ape.. rupe nye da naik merah2 kesan calar semalu sampai ke lengan.. adess.. lupe pulak la nk sinsing lengan.. mse lari td gatal sgt nk sinsing lengan.. lupe plak nk cover balek mse crawl 2.. hah.. hamek kau.. 1 hari berbirat tgn aku.. mcm org kene dere.. cis.. sakit dowh smpai skrg.. smpi tgh hari solat zohor hujan.. lpas kene hujan, mule la saket pale.. tp aku buat x lyn je.. saket smpi skrg kot.. dulu2 kene hujan xde la jd smpai mcm ni.. x taw la,.. sejak aku balek kl ari 2, balek KLCC kene ujan, then saket kepale.. adess.. ssh laa.. da la ktorg ni mmg kene redah hujan.. aku malas la nk ngadu2 saket pale nih.. hmmm... lpas ni ade roll coll & night walk... got 2 go.. ade mase aku update lg... duhh~

2 Response to "Hari no 1"

  1. helanie says:
    December 7, 2010 at 5:05 AM

    sian kau..
    xpela..
    kenangan ..
    aku ade bio oil.
    kalau berparut leh la pinjam ?
    ehhe

  2. Nur Aatieqa says:
    December 7, 2010 at 8:29 AM

    fuhh kaye gler nk bg aku bio oil.. da la mahal.. hahah.. taper laa.. aku pkai mnyak gamat je.. hahaha~

Post a Comment