Artis YouTube

ahh. macam2 dah aku jmpe artis YouTube nih. IniAnwarHadi, matluthfi90, Joseph Vincent dan macam2 lagi la.
Kali ni aku nk share pulak artis YouTube yg berasal dr negare jiran: Indonesia.
Gamaliel dan Audry.
Si abang bername Gamaliel Tapiheru.
Si adek pulak Audry Tapiheru.
Utk pengetahuan korang, dorg nih adek beradek.
Si abg umo 21 (born in 1990, ehem2), dan adek die around 17 or 16. Aku x sure.
Siyes sodap giler sore adek beradek ni.
Yang si abang maen gitar+nyanyi, adek pulak nyanyi.
Fuhh giler sedap.
Stylo la si abang tuhh maen gitar time lagu Break Your Heart.
Adek die pon ade la contribute gak maen gitar, mase lagu cover Telephone.
Sore adek die mmg meletop la!
And kalau nk dgr sore si abg puas2, try tgk cover In My Head.
Damn it! Gue bisa jatuh cinta gini dong! haha.
Dorg ni berbakat sungguh.
Lagu cover Rocketeer yg die buat cover tuhh pon sodap.
Boleh dikatekan pakej la due beradik ni.
Kat bawah ni aku ade sertekan skali pic due beradek nih.
Itu saje wa nak share ari nih, sekian terime kasih.


















0 Response to "Artis YouTube"

Post a Comment