Assalammualaikum dan salam sejahtera. sebenarnye aku nk post gamba bebudak kat cni. aku pon x taw la apesal la aku ske sgt budak kecik? maybe sbb umi aku jage anak org, pastu tiap2 ari jmpe dorg, lame2 aku jd ske kat budak2. mase aku duk kat stapak, umi jage amir, mira, obok, ngn adik die. mse tu mira ngn amir da besa, skola rndah. tp obok ngn adik die kecik lg. ske layan obok time tu! pastu bile ktorg pindah keramat, umi jage wafiy ngn wildan. lame la jgk umi jage dorg. drpd jge wildan sorg smpi la die dapat adk no 3, mak die bg nenek die plak jage. ade dekat 3 taon kot umi aku jge wafi ngn wildan tuh. da skola da wildan skrg. kalau umi nak pegi kedai bwh ke, pasar ke, aku la take over jge dorang. ala, just tdo kat lua ke, memain ngn dorg ke. lpas umi dah x jge wafi ngn wildan, umi jage umai ngn ucop. mase tu dorg belum ade adek lg. ktorg mmg suke la sakat si ucop ni. apesal? sbb die ni nmpk je kecik, tp hangin 1 badan kot. mmg lawak ahh tgk budak kecik ni mengamuk. pastu umi brhnti jge dorg, dorg msuk taska kot? lpe la sbb time tu aku da msuk skudai. pastu dpt adek, Umi Raudhah name die. sedap kan? tp ktorg pnggil odah je! haha. odah ni comel la. tp die ni mcm pelik cket. kalau nmpk babah aku balek, msti de hepi smcm. pastu die msti nk melekat kt babh aku. kalau babah aku balek lunch, ktorg anak2 die ni buat bese je la. xkn lompat2 jerit2 ckp " ye2 babah balik" kan? tp, si odah ni pantang nmpak babah aku. die yg ber iye2 pegi smbut babah aku balek lunch. pastu bile babah aku nk g keje balek msti die nanges. dgn mak die tader pon cam tu. kalau mak die nk pegi keje, xde pon die nanges. apesal nth die suke sgt kat babah aku? lpastu die ni adela mewarisi sifat abg die, si ucop tu cket. badan kecik(kecik ke?), tp skali die hangin, lwk! tp die ni takut dgn umi aku. haha! tp kalau ucop, x mkn saman! lg umi aku marah, lg die hangin! haha. Then smpi la pulak Waie ngn Zarip. Ni pon aku ske jgk! mule2 mak aku jge Waie je, pastu dpt adek name die zarip. zarip ni dulu mse die baby, suke sgt menangis. Agak2 smpi tingkat 5 boleh dgr. Kalau die nanges, nanges mcm kene bantai! Msti org lalu lalang tu igt umi aku pok/bantai die ke ape kan? tp umi pon x paham apesal la die ni suke sgt menanges. Kuat pulak tu kalau nanges. haha. skrg die dah besar, dah pndai pnggil aku 'along'! pelat2 cket la. terharu doh!die ah besar cket skrg. adek aku cter, kalau adk aku bkk profile pic kat FB aku, msti die tnjuk2 kat komputer tu smbil sebut2 'along'! tp ade la pelat2 cket. so far, boleh la phm pelat die. xde la kritikal mne pon pelat die. gler teharu beb! rase nak nanges la pulak. rindu dorg. haha. anyway, aku rase sbb tu la aku ske sgt budak2. sbb drpd kecik aku hidup dgn budak2. asal nmpk je anak org, msti rase nak cubit2. x pon pgg tgn dorg mase mak dorg tgh dukung ke. kalau nmpk yg comel lg la, rase mcm nk culik je! haha.


ni sepupu aku. Aniq name die.



ni anak akak kedai sblh. main culik je bdk ni.



budak ni dah taknak pon ktorg pkse jgk!



ehh? org kat sblh pulak lebih! haha



org sblh yg lebih! same mcm gamba kat atas ni. haha



comel kan bebudak ni?



ktorg jmpe budak ni kat zoo. saje kacau kejap. haha.



ni la zarip (oren) ngn waie (ijau). comel kan?

1 Response to " "

  1. mankeramat5 says:
    April 16, 2011 at 5:40 AM

    Big salam may dear kaklong missed you too,I like this kind of story,have a fan-tastic weekend never forget said my name during your prayor may NpL made my dream come true babe , regards from babah & others cheear yeah ,

Post a Comment