Hujan

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Jam menunjukkan 0228H tapi aku masih belum tidur. Padahal, esok pagi kul 8 dah kene terpacak kat kafe UTM tu. haih! ni nak kongsi sikit pasal celeb korea ni, Rain atau Bi dalam bhse korea nye. igt lagi tak die? ala, yg blakon cerite full house tu. haa, yang tu la! laa,bukan ape. semalam aku tengok Win Win Show kat channel 391(KBS). Ni antare screenshots mase interview tu.












baru setat citer tu dalam 10 minit la. Dorang interview Rain ni. waaa, kiut gile kau! Mak Jemah pon boleh tergode tau kalau die tengok Rain mase tu! Hehe, mane tak nye. Kiut la katekan. Mase interview tu, die still lagi ade rase rendah diri, malu. padahal, album dah brape biji dah die buat, lepastu sempat lg blakon lagi kat Hollywood tu haa and then siap ade company sendiri: J. Tune Entertainment. Tapi time interview tu, die still ade low profile, malu2 punye attitude. Lepastu kan, ade satu explainaition Rain yang buat aku x boleh lupe. (ni aku ade la paraphrase sikit2, tp die ckp lebih kurang gini la)


"I want to be tough in the outside world, but when I go home I want to be the one who kneel down to her. I want to be weak when I'm with her."




Hoi, macam nak pengsan bile dengar Rain ni cakap macam tu. waaaa, sweet tau. Impossible la kan kalau Mak Jemah x fall for him! adooii, rase macam nak kejut umi yang tengah tido tu, lepastu tunjuk, ni ha calon menantu umi. haha, khayalan semate mate! tapi bile pikir balek kan, cenggitu la lelaki idaman yang kite nak. hahah. dah2. that's all for today. tp highlight of the day is his wise words:

"I want to be tough in the outside world, but when I go home I want to be the one who kneel down to her. I want to be weak when I'm with her."

okey kalo korang rase nak tengok interview ni, aku dah siap kasi link skali okeh. Enjoy!

Win Win Show (Kelik dekat sini la)

2 Response to "Hujan"

  1. lisa says:
    July 20, 2011 at 9:30 AM

    weh aku punya tuh..nak madu ngn aku ker?haha

  2. Nur Aatieqa says:
    July 25, 2011 at 10:18 AM

    lysa, jgn sbb die kite putus kawan. hahahaha!

Post a Comment